Utamakan Yang Utama

tenggelam timbul
tenggelam timbul
.
.
.
.
.
timbul tenggelam
timbul tenggelam

seakan tak cukup waktu 24jam sehari yang ada. mana² perkara yang boleh diketepikan, akan ditolak ketepi....untuk sementara. antaranya, lovely blog ini.

almost 10jam masa saya akan habis di office. sentiasa cuba untuk balik sharp at 4pm, tapi selalunya mission failed! kerja shift pagi memang tak akan kurang beban kerjanya. I'm not complaining here.

bila sampai umah tinggi & nampak wajah comel my kenit, hilang rasa serabut pejabat. dan saya tahu, dari saat itu adalah masa untuk dia, untuk keluarga. buang jauh² masalah & kerja opis. syuh!

memasak, mengemas, membasuh & segala "mem" dalam rumah tak boleh nak elak. seriously, bila kita menjadi working Mommy, spend time dengan anak & keluarga menjadi impian, perkara UTAMA. kadang rasa tak puas tengok anak. how I wish to be SAHM....

dear lovely blog,
I'll try hard to keep u updating. even I'm not writing a long story, it would be enough with a picca. as long as u updated...

kalau saya boleh memilih, saya akan pastikan pilihan saya itu tepat & terbaik buat keluarga saya. KELUARGA ADALAH KEUTAMAAN saya, nothing else....

0 Comments:

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009