L-Sofa Story

hi sweetie

at last, sofa L-shaped kami safely arrived our little crib. tu pun setelah bermacam² amukan kami pada kedai. I will not recommended this furniture store - Yana Furniture - pada kawan². service amat amat amat ampeh!! kedai lain boleh deliver barang 2,3 hari lepas order. tapi, barang saya almost a month baru sampai. tu pun lepas ugut nak ambil duit semula. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr




ceritanya kesinambungan kisah ini. masa kedai hantar bedroom set, kami dah agreed yang mereka akan hantar sofa after raya. before kami balik KL, just give them a call to remind them about it. OK. Ahad (4Sept2011), saya call kedai dari kampung. mereka cakap, sofa tak sampai lagi dari kilang. sebab kilang cuti raya 1 week. baiklah! Isnin saya call lagi. masih tak sampai dari kilang lagi. OK, saya sabar lagi. Selasa saya saja² call. they said that my sofa already at their store. petang boleh hantar ke rumah. am happy! bergegaslah saya & Hubby Sayang bersiap² & drive back to Ampang. till 5pm, masih tak terima sebarang call dari kedai. saya dah mula hangin. bertambah hangin bila tengok order slip customer di kedai lain. they can deliver the sofa within 3,4 days. wth! saya & Hubby Sayang cannot sabar dah. kami terus ke kedai itu. boleh mereka bagi alasan takde lori nak hantar. driver balik kampung, blablabla.. hey! that's not my problem. saya dah call dari pagi. kenapa tak usaha cari lori untuk hantar sofa tu????? memang teruk tau mereka ni. haish! around 7pm, we decided nak ambil semula duit kami. OTW to there, they called said lorry was available. heh! ada plak lori tu tetiba. agagaggagagaga

nak business tu boleh, tapi jagalah sikit hati customer. apa daaaaaaaaaaaaa. one more info, staff kedai ni macam orang luar. dunno la mamak ke, India ke, Pakistani ke. bila saya dah marah² tu, ada seorang staff dia yang agak chubby agak kurang ajar. jawab phone pun cepat² je dia cut-off. haish!

kalau saya ada lori, saya angkut sendiri sofa tu tau!

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009