Blueberry Cheese Cake

baru² ni saya amatlah teringin nak makan blueberry cheese cake. ada juga mencari tapi kebanyakannya blueberry cheese tart. tammo! nak cake gak.

penantian itu suatu penyiksaan. betul tak? agagagga at last, dapat juga saya makan blueberry cheese cake. big thanks to Secret Recipe sebab ada provide cake ini.


blueberry ia nampak lazat

saya beli cake ini untuk Kak Ngah & Abang. sempena birthday mereka pada 14 Jan lalu dan 27 Feb yang akan tiba. alang² beli cake, saya tempah ikut flavor yang saya mahu. agagagaga dont marah² yer Kak Ngah & Abang. baby nak makan.

Happy Belated Birthday Mama G


Happy Birthday Papa Boy

sessi makan cake ni berlangsung lepas majlis kenduri doa selamat. ala² desert la lepas lunch. ihikssss both birthday girl & boy dah tua. dah nak jadi auntie & uncle. agagagagaga

0 Comments:

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009