Next Vacation

our next vacation. yea!!! Hubby Sayang plan lepas balik dari Bandung. gigih betul saya nak berjalan² ketika tengah sarat ni. insyaALLAH semuanya baik² belaka. Baby pun macam tak sabar je. time type entry ni, galak dia bergerak². same reaction masa nak ke Bandung dulu.

cuti dah lulus. nasib baik ada new staff yang boleh cover shift saya. hotel dah booked lama. ticket bus dah beli semalam. malas nak drive nun ke selatan. ticket yang itu akan beli hari ni or Sabtu.


haish, tak sabar tunggu Selasa ini. kaki dah gatal nak jejak tempat tu. agak² boleh teka tak kami ke mana?

6 Comments:

fana said...

USS!!!! yeayyyyyy

Ms.Gegirl said...

apa eak? jmp cira ke? hihihi..
ko nk g danga bay yeee??? ke desaru? kota tinggi waterfall? balau bay? kkkekeke..mana? mana? endau rompin? hihihii...neway slmt bercuti laling

Cik Puan Fara said...

universal studio :D
aku ni ntah bila nk g, igt nk berbabymoon kt sana jgk :)

♥♥relyza♥♥ said...

fana, tepat betul tekaan anda yer

♥♥relyza♥♥ said...

aida, nak ke USS. hehehe tido aje kat JB. cira nak ke jupe aku?

♥♥relyza♥♥ said...

diane, dah sarat jgn jln jejauh tau. jgn contohi aku ini. agagagaga

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009