Oui!

dalam entry lalu, saya sudah berwangian dengan Cherry Blossom. saya macam tak puas plak. dalam hati sudah mencair dengan bau Bouquet by Vera Wang. sepanjang masa di Mid Valley, asyik terbaukan Bouquet. argh! kalah orang angau bercinta tau. hakhakhak


tak dapat Bouquet, dapat Oui! by Lancome pun jadi. hahaha ini memang antara wangian yang saya idamkan sejak lama dulu. refer to this entry.


packaging macam nak wat hantaran plak

memang nak cari perfume pun hari Selasa tu. tak sangka sampai 2 wangian saya rembat. kira nasib baik tak beli Bouquet tu tau. hehe

pasni cari Femme by Hugo Boss plak. baru lengkap koleksi idaman. hehehe

Langsir Rumah vs. Langsir Bilik

morning sweetie

Isnin lepas, saya ke Nagoya Jalan TAR. sorang² saya je ke sana. sampai pun dah dekat pukul 8pm. kedai dah nak tutup. saya ke sana untuk ambil langsir rumah yang dah siap jahit.


aiseh, saya terus rasa nak tukar langsir bilik panten saya dengan langsir rumah. ingat lagi tak langsir bilik panten saya? haaa tengok kat sini. nah, bagi tengok lagi sikit.


Mak sure membebel. last minute nak tukar langsir. kau gila!! ntah sempat ke tak nak tempah. plak tu, ya ampun...upah jahit lagi mahal dari beli kain. seriously!!

takpe², saya akan mengadakan sidang mesyuarat dengan Mak nanti. plsss Mak, plsss agree with me...hahaha

Ayah jangan pelangkung Along masa Along tadah tangan ekkkk... (pepaham ajelah tadah tangan untuk apa.kehkehkeh)

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009