What If.....

lately ni, fikiran saya macam terganggu plak. rasa sayu je hati ni. mata mudah sangat nak bergenang, sedih. (tengah type ni pun nanes)

what if................

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

masa saya melahirkan baby dalam tummy ni, saya pergi mengadap Ilahi? macam² yang saya fikirkan. mampukah Hubby Sayang menguruskan diri & baby tanpa saya nanti? bolehkah baby nanti mengenali saya sebagai IBU-nya tanpa mendapat belaian kasih dari Mommy nanti? relakah semua melepaskan saya pergi? sanggupkah saya tinggalkan orang² yang saya sayang untuk selamanya? bersediakah saya?

Ya ALLAH, panjangkanlah umurku untuk aku terus sujud menyembahMu & berjasa kepada mereka yang aku sayang....

Mommy tak sanggup memikirkan baby tiada Mommy disaat baby perlukan

8 Comments:

ms sz said...

yeah, me also facing this situation. skang ni banyak sangat ajar husband buat kerja rumah dengan betul. rasionalnya, kalaulah saya ditakdirkan tak dapat peluang besarkan baby, atleast husband boleh buat kerja. owh tak rela.

Aishah 3005 said...

jgn pk sgt ye...doa byk2 moga smue nye slamat.

Makbed said...

haihh..jangan le pikir bebukan. tak elok untuk diri sniri.

♥♥relyza♥♥ said...

ms sz, wah! awk lg advance yer.

♥♥relyza♥♥ said...

aishah, ok ok. takmo pk sgt. nak pk +ve je.

♥♥relyza♥♥ said...

makbed, baik mak. hehehe kadang2 je dtg pkrn mcm tu..

Siti said...

mm..jgn pk sgt benda2 macam tu..semuanya telah ditentukan olehNya.
InsyaAllah semuanya akan dipermudahkan..amin

dialicious said...

nk tggk scanned pix?mesti comel..post la..hehe..girl or boy ye??

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009