New Lacey Umbrella

sedikit announcement nak dibuat ni. sila beri tumpuan ye. ihiksss

saya telah menambah koleksi lacey umbrella saya. rupa²nya, ada pelbagai warna untuk lacey umbrella ni selain daripada warna off-white. ada color baby blue, baby pink, yellow, peach, soft green, black. cantik² & amat soft color yang ada.

sekarang, saya dah ada color peach selain dari off-white. akan datang, saya akan tambah koleksi saya dengan warna² yang lain. itu pun jika ada permintaan. kawan² or bride2be ada yang nak tak??


color off-white


color peach

macam biasa if nak sewa, bolehlah email sebarang pertanyaan ke relyza1410@gmail.com or tinggalkan message di facebook saya.

14 Comments:

forheavencake said...

hanoor...bestnye.time Mai nak pinjam takde plak.:P kalau tak Mai mesti nak sewa baby blue.hihihi

MiYOKO TACHIBANA said...

nk tanye sket, beli kt ne ek..

cik senah said...

huishhh..! dah lama mencari payung lace niee.. sib baik terpandang blog awak.. dan-dan chek klik tauu..

insyaallah..chek sewa 3 pasang payung :

1- kuning
2- baby pink
3- black

p.s : ada ka gambaq payung hat kaler2 yg saya mention kat atas tue..?

email me plese.. nurasyidah1981@gmail.com

brid3ofkayangan said...

dear i sent u msg thru facebook...kalo nak beli blh ke?

cinoey said...

salam..kak really need to rent payung lace black or white.2 pcs..email me ya..
dew_zs@yahoo.com.my

♥♥relyza♥♥ said...

mai, sorry...hari tu masa mai nak memang takde lagi. pastu baru ada. ihiksss...

♥♥relyza♥♥ said...

MiYOKO TACHIBANA, kat kedai bunga reben, Jln TAR, KL

♥♥relyza♥♥ said...

cik senah, serious ke ni?

♥♥relyza♥♥ said...

brid3ofkayangan, dah jawab dah kat FB

♥♥relyza♥♥ said...

cinoey, check ur mailbox ekkk

cinoey said...

kak,sy da rply email

dyn said...

wana baby pink ade ke kak?

kichiko said...

salam,

nk tny sket...ade kaler baby pink x?brape harge sewa?email azureenikhwan@gmail.com

mydlove said...

kalau nk beli berapa ya

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009