Tunang 2 jam

percaya tak yang saya hanya bertunang untuk 2 jam sahaja? hehehe... betul tada tipu² tau. my lovely Mak yang mahu ikatan pertunangan dilakukan eventho sekejap. feeling² macam Dato' CT plak kan. hahaha

my beloved MIL pakaikan rantai tangan pada saya sebagai tanda ikatan pertunangan. saya yang mahukan rantai tangan instead of ring. saya seorang yang tak berapa gemar memakai ring. enough with our wedding ring. Hubby Sayang mahu sarungkan wedding ring tersebut sendiri selepas upacara akad nikah. so, sebagai tanda ikatan pertunangan, Hubby Sayang berikan saya rantai tangan yang dibeli 1 week before our ONE Day. gila last minute punya kerja. sila jangan ikut jejak langkah ini yer.


Mak tengah pakaikan rantai tangan


Mak betulkan kedudukan rantai tangan


salam cium tangan beloved MIL

ringkas sahaja acaranya. lepas bertunang, terus saya dupdapdupdap sebab nak ke acara akad nikah after that. fuh! amat berdebar tau...

4 Comments:

~ thalhazlin ~ said...

tahniah dear! semoga kekal bahagia hingga ke syurga. Amin.. :)

♥ hazlynda kushairi ♥ said...

a'ah babe. sebenarnye sangat agree, risik dan tunang sekali atau tunang dan akad sekali harung. sangat senang dan tak perlu tunggu lame. ahaaaa me too babe, sy nak gelang utk kawen *wink*

idayusof said...

ohhh. ari tu masa plan2 nak kawen... idea asal nk bertunang sejam dua before kawen je. selain senang utk family berkumpul, jimat belanja juga. tapi abah *semasa itu bkl bapa mertua* nk kitorang bertunang jugak.. so, kene la bertunang juge.

♥♥relyza♥♥ said...

thalazlin: tQ dear. amin...

lynda: jgn beli emas sekarang.mahal gile! anor sian tgk hubby masa nak bayar hari tu. hehehe kalo dah murah sket, boleh la minta 1set. hehehe verangan jek lah..
selain jimat masa, dpt jimatkan kos. eventho tunang utk 2jam aje. hehehe

idayu: aah. memang menjimatkan. tp kalau dah org tua nak mcm tu, kita tak blh nak lawan. kena follow. kalo tak, tak kawen lak nanti. ngeeeee

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009