Merepek Sekejap

seriously, masa buat entry ni, saya bosan tahap gaban. tetiba datang idea nak wat entry versi verangan. hahahaha

saya verangan nak dapat hadiah berikut masa ONE day nanti. aci tak?

1 - CD cerita My Girl, Wonderful Life (motif sangat,kan? pemalas nak cari. hahaha)
2 - Comforter set Aussino yang ada cherry blossom tu (kes tak dapat beli buat cadar katil panten, hihihi)
3 - Tiket percutian ke Bali, Krabi & Sipadan (demand! demand!)
4 - Blackberry Bold (boleh ai ber'twitter' 24/7 non-stop except masa tengah tidur & driving)
5 - LCD or Plasma television yang size 52" (gedabak giler!!! baru puas tonton berdua dengan hubby. eceh!)
6 - Peti ais brand LG (ntah nape, saya suka barangan LG ni. exclusive!)
7 - Kereta sebijik!
8 - Rumah sejibik!
9 - Laptop warna pink

dah dah. saya memang tahap merepek gila² ni. saja mengisi masa lapang. tak salahkan verangan merapu sekali-sekala?

siapalah yang bertuah nak bagi saya menda² merepek kat atas tu??? haha

2 Comments:

ElyaElmo said...

ni sehsuai tuk hantaran dear kan??ha3

♥♥relyza♥♥ said...

elyaelmo,
hahahaha mana boleh wat hantaran TV 52" & peti ais bagai...berat tuuuu

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009