Langsir Rumah vs. Langsir Bilik

morning sweetie

Isnin lepas, saya ke Nagoya Jalan TAR. sorang² saya je ke sana. sampai pun dah dekat pukul 8pm. kedai dah nak tutup. saya ke sana untuk ambil langsir rumah yang dah siap jahit.


aiseh, saya terus rasa nak tukar langsir bilik panten saya dengan langsir rumah. ingat lagi tak langsir bilik panten saya? haaa tengok kat sini. nah, bagi tengok lagi sikit.


Mak sure membebel. last minute nak tukar langsir. kau gila!! ntah sempat ke tak nak tempah. plak tu, ya ampun...upah jahit lagi mahal dari beli kain. seriously!!

takpe², saya akan mengadakan sidang mesyuarat dengan Mak nanti. plsss Mak, plsss agree with me...hahaha

Ayah jangan pelangkung Along masa Along tadah tangan ekkkk... (pepaham ajelah tadah tangan untuk apa.kehkehkeh)

2 Comments:

farahfatihah said...

ehh dear lawa la langsir tu...!!

♥♥relyza♥♥ said...

farahfatiha, aah mmg lawo tp gedik nak gak mcm lgsr umah. hahaha

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009