Japanese Cherry Blossom

holla all

mentang² wedding theme saya 'cherry blossom', seboleh²nya semua perkara dalam life saya mahu yang berciri 'cherry blossom'. hati saya amat senang bila mendapat collection berciri 'cherry blossom' ini. yang penting, PINK! hahaha gilor pink betui


jatuh cinta sungguh pada 'cherry blossom'. cantik, kan? alangkah bestnya jika kita boleh tanam di Malaysia. duduk piknik bawah pokok 'cherry blossom'. adussss romantiknya!


yea!yea! saya ada perfume baru. (harap² mr X tak marah sebab beli ini). ngeeeeeee......
suka sangat bau ia. wangi sangat². berasa seperti berasa dalam taman bunga. plus, bau ia juga fresh & soft je. ouh, i'm melting now! hahaha... inilah diri saya...amat sukakan wangian.

haaaa cepat pergi serbu Body Shop. rm79 sebotol. ada promotion sempena Mother's Day.

4 Comments:

ElyaElmo said...

pernah bauuuuu...wangiii :D

.:Mrs. Engineer:. said...

mmg besh bau die... :)

♥♥relyza♥♥ said...

elyaelmo, wangi kan kan..

♥♥relyza♥♥ said...

mrs engineer, yup! rasa mcm org jepun terus. hahaha

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009