Goodie Bag

hello peeps!

today Mak & Ayah akan balik dari Kuantan. sebelum mereka sampai, saya perlu siapkan apa² yang boleh. tammo Mak risau tengok banyak perkara tak siap lagi. ihikssss

sekarang tengah gigih tebuk lubang brown paper bag. baru ambil lepas Maghrib tadi dari Nad Ole-Ole Manis. bakal pengantin baru gak tu. senang deal dengan Nad. Ahad saya call dia, Isnin dah boleh COD barang. tQ so much Nad. opsss....big thanks also to Huda sebab tolong risaukan tentang preparation saya & bagi suggestion yang amat² banyak. tQ dear!

brown paper bag ini akan jadi goodie bag dari saya buat para tetamu. item dalam dia....biarlah rahsia! eceh...lepas dah siap tebuk lubang ni, nak kena potong reben plak. chaiyok aNoR!


nak tahu berapa banyak yang perlu saya tebuk? 1000pcs oke. para penolong saya, sila siap sedia. ekekeke

8 Comments:

kay kamal said...

mak aih rajennye!! lucks

Nurulhuda|Adlie said...

eh ada nama i ke? eheh, wei chaiyok!

♥♥relyza♥♥ said...

kay, rajin tak rajin. utk wedding sendiri, sekali seumur hidup

♥♥relyza♥♥ said...

huda, harus laa ada...ko pembakar semangat aku weh. byk support aku & bg tunjuk ajar. hehehe

LanaBusyBee said...

eee rajinnya, banyak lak tu, brown paper tu dh memang dh siap beli je kan? kalau lyza buat sendiri lagi la kagum hehehe....lana ada gak goodies, tapi sikit ja, ntah la suma dpt ke x nnt huhuhu

♥♥relyza♥♥ said...

lana, beli dah siap. mana nak sempat nak DIY paper bag plak. ngeeeeee

ElyaElmo said...

ramai gak brb pakai paper bag ni yeh....look nice though!!~

♥♥relyza♥♥ said...

elya, aah kan. my dad siap tanye, ada ke org buat? hehehe dia takut tak pernah org buat, we all buat

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009