Tahniah Mommies & Daddies

sukati saya je eja daddy macam tu kan? hahaha rosak...rosak...

lately, henpon saya yang lagi satu sokmo masuk SMS macam ni "Alhamdullillah, saya telah selamat melahirkan blaa...blaaa...blaaa....". yer yer....kawan² saya yang berkahwin tahun lepas, yang berpakat untuk pregnant secara berjemaah, telah selamat melahirkan baby masing². ouh! saya tumpang gembira. bestnya ada baby!!!!

tahniah untuk semua. semoga korang menjadi ibu & ayah yang baik. mana yang dalam pantang tu, sila berpantang elok². jangan monteng² oke.

CONGRATULATION!!!!

[1] Cira
[2] Huda
[3] Tieka
[4] Anum
[5] Ayza

pic baby? tarak! saya pun tunggu diorang bagi kat saya. eeh, tak lupa juga buat kawan² yang dah lama melahirkan. baru berkesempatan nak wish dalam entry khas ini. ihiksss

[1] Julia
[2] Jiji
[3] Faezah
[4] Mira
[5] Noe
[6] Atie
[7] Dira

TAHNIAH!!!! (bilalah turn saya nak terima ucapan tahniah ekkkkk....haish, gatai!!!)

0 Comments:

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009