Apa Korang Rasa, Kalau....

Apa korang rasa, kalau.....

[1] korang tegur kawan korang kat messenger, lebih kurang 5 minit lepas tu, kawan korang tu sign out?
[2] korang call/SMS kawan korang, tapi kawan korang tu wat derk je pada korang?

ntah lah, hati manusia kita tak boleh nak duga kan? kalau pun ada buat silap, tersalah kata...selayaknya buat macam tu ke?

it's general yer. kalau saya ada buat salah, silap kata & laku yang buat kawan² terasa, terguris hati...saya minta maaf. saya pun manusia biasa, tak lepas dari kesilapan laku & keterlanjuran kata. yang mana ia berlaku tanpa sedar saya.

again, hati manusia tak boleh diduga.....

8 Comments:

sitekateki | dD said...

hmmmm

♥♥relyza♥♥ said...

aik dD, apa yg "hrmmmm" jek?

Anak Perak said...

itu la.knnp org sll wat cam 2 yer.klu kita salah bagi tau jer la kn.kita manusia biasa, tidak terlepas dari melakukan kesalahn tanpa kita sedar

♥♥relyza♥♥ said...

anak perak, tu la kan. dengan lari² & buat org macam tu, cara terbaik ke? haish...sakit hati je

Zainur said...

rasa dia sebenarnya bukan kawan kita...kalau betul namanya kawan takkan la buat mcm tu...huhuh

♥♥relyza♥♥ said...

zainur, mungkin kan..takpe laaaa org tammo kwn ngan kita.uhuksss

Ms.Gegirl said...

beb..no 1 tu maybe org tu tergesa2 nk out kot. mcm aku..selalu gak mcm kes tu..hehhehe..

so x leh pikir bkn2 ye yang.

tp no 2 no komen..x dpt gambaran camner dia buat kat ko. dia snyp je ke?

♥♥relyza♥♥ said...

aida, mayb la kot tergesa². tp yg aku pelik, org lain blh lak dia elok² layan. ku tau dr sumber yg blh dipercayai. hehehe
no 2 tu, aah dia senyap je. kecik hati ai tau...

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009