Apa Korang Akan Lakukan, Bila.......

entry a bit emo sket. haish, dah lama tak emo² ni kan. sekali sekala layan perasaan, tak salah kan, kan?

Apa Korang Akan Lakukan, Bila.......

[1] Apa yang korang cuba katakan, disalah-tafsir oleh orang yang korang sayang?
[2] Apa yang korang lakukan, disalah-mengertikan oleh orang yang korang sayang?
[3] Kesukaan atau hobi korang dipertikaikan?
[4] Kesabaran korang mencapai limit yang ada?

whoaaaa!!!

12 Comments:

Aku said...

Kalau Aku la kan...
Dah macam2 Aku buat.

Tapi Aku rasa baik ko sabar je la.
Up kan lagi limit sabar ko tu.
Salah paham tu kan kebiasaan dalam perhubungan.

Cet..! Skema pulak Aku.

♥♥relyza♥♥ said...

Aku, yer. tgh terapi diri ni. tingkatkan tahap sabar ke tahap infinity. hahahaha

Anak Perak said...

marah sebab ape nak tau gak.mrh sebab suka berblog?

♥♥relyza♥♥ said...

Anak Perak, haish...cbok je nak tau. hahaha

DaHLia said...

mesti ada sbb tu..try muhasabah balik :)

dan tanya laa betul2 sbb apa, jangan pendam dalam

♥♥relyza♥♥ said...

Dahlia, tak tau nak cakap dah....

.:reine:. said...

salam..
try slow talk..
klu x jalan..puk jek org tu..haha
no la juz joking ;p~~
bykkn bersabar..byk cabaran dan dugaan org bercinta ni..lg2 time nk kawen..
all d best ;)

faratul said...

kalo fara la kan,
dah gado dah tu..hehee...
pape pon sabar byk2! sbb bile sorg mengalah, yg sorg lagi pon akan cair.. it's proven keh!

@ty_farEd said...

SaLam.. memang seLalu macam tu.. kaLau saya...uurrmm... kaLo dah penaT xpLain saye wat boDo je..dudu~ reverse psychology Ok... yang penting elakkan buat ape yang die kate Tak Boleh~ itu.. yang paLing kene di buat ialah..bersabar.. ~ngee.. seLalu nyer setiap kesAbaran tu ade bayarannyer.. dan berbaloi taw..!!

♥♥relyza♥♥ said...

reine, tQ dear. memang puk je org tu. hehehe

♥♥relyza♥♥ said...

faratul, selalu sy yg payah nak cait. hahahaha

♥♥relyza♥♥ said...

aty_fared, sabar is d key!

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009