Hunting for Hantaran

morning all

hari ini, saya & mr X dah plan nak keluar jejalan. macam dah lama je tak keluar jejalan (padahal tiap hari jumpa). tamak sungguh kamu aNoR! hahaha

makin berdebar rasa dalam hati ini. bila blogwalking ke blog bride2b yang lain, saya berasa macam banyak lagi perkara saya tak settle. buat saya takut! tapi sebenarnya saya lupa sendiri. saya sendiri yang ambil 1 pakej lengkap dengan seorang. sebagai contoh, designer baju saya. saya ambil sekali dengan MUA. takmo pening kepala & takmo banyak fikir (tapi ada hati lagi nak ambil MUA lain). hahaha sebagai balasannya, mr X membebel marah pada saya. huhuhu sian saya. hey, dah nak bulan April-lah. 1st fitting!!!

hari ini, target saya, saya berjaya memborong sebanyak mungkin barang hantaran. hahaha bunyi macam tamak haloba je. tidaklah. saja ambil kesempatan sales yang dah dihujung² ni. saya nak beli kasut, handbag, wallet, jam. ini untuk hantaran. pastu, nak beli skincare set (dah habis) before it prices increase this April. dem! then, nak usha² make-up set (kena belajar cara² bermekup), mana tahu boleh dijadikan sebagai hantaran later. hohoho

what else????

harap², tercapailah segala target saya hari ini. malas sebenarnya nak keluar banyak kali. kerja shift malam ni buat saya maaaalllllaaaaassss sangat nak keluar jengah matahari. hihihi

6 Comments:

zielalala... said...

tunjukla gambar hasil tangkapan..hehe

♥♥relyza♥♥ said...

zielala,
haish...malu lah..
dah atas dulang nnt baru tunjuk ekk
hehehehe

suezensuzanna said...

anor::hehehe....didie kan ader....jgn risau:)

farahfatihah said...

dear,jgn malas2 tau...kena rajin2 tau nak kawen dah hehehe

♥♥relyza♥♥ said...

sue,
dD bz manjang....mencik!

♥♥relyza♥♥ said...

farahfatihah,
yer yer. tammo malas. hehehe

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009