Cherry Blossom & Harum Sundal

holla peeps

ahad lepas gigih saya bersama² PA saya, dD ke PS Boutique. boutique la sangat. eeh, butik okeh. ada banyak designer handbag kat sana tau. boleh buat as hantaran nanti. lalalalalala

oleh kerana wedding theme saya "Cherry Blossom", saya perlu dapatkan dengan kadar segera bunga² blossom itu. bunga² itu sekarang bersepah² sempena CNY ni. bila fikirkan tempat, automatic dalam kepala fikir PS Boutique. china town malaysia

dengan penuh sabar kami menempuh jammed (ahad pun jammed. mencik!!) , kami sampai juga di PS. setiap kedai yang ada bunga kami masuk. kedai cenderamata pun kami masuk. dD tengok bunga, saya mencari² latern. huwaaaaaaaa mana nak cari latern cherry blossom ni!!!!

before decide kedai mana kami nak borong blossom, kami pergi cari Harum Sundal. PA saya ni mengidamkan bau dia. so, kami terjah setiap kedai fresh flower di sana. hahaha


dah ko plak macam hantu


dah selesai borong FF ni, saya terus borong blossom. Chinese people yang ada kat sana semua usha saya pelik. aiyaa amoi, wa mau laya juga meh. 1Malaysia!!

kawan² pasti tertanya kenapa saya cari blossom tersangat². hrmmm...nak bagitau ke tak nak? hrmmmm....

later lah! yang pasti...misi akan diteruskan....

2 Comments:

sitekateki | dD said...

aku la funtianak sundal siang...hahahahaha...

♥♥relyza♥♥ said...

hahaha
versi tinggi menjulang ekk

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009