sudah selesai

hi peeps!

hari ini saya merempit bersama mr. X pergi ke Bangunan LPPKN, KL. saya amatlah penakut nak merempit. tiba² hari ini saya berasa mahu merempit. gigih saya merempit kerana nak ambil ini.


akhirnya selesai sudah perkara utama. tidak selesai yang ini, tak boleh buat permohonan tau.

kami merempit dalam hujan. oleh sebab hujan lebat sangat², kami berhenti berteduh di stesen monorail Medan Tuanku. sejuk kejung saya.

bila hujan mula teduh, kami merempit semula. meredah jammed. saya takut sangat² sampai saya pejam mata sahaja. tammo tengok kenderaan lain. ihikssss

tunggu bulan Julai atau September untuk buat permohonan. yahuuuuuuuuuuuuuuuu

2 Comments:

DaHLia said...

wahhh dah xlama tu...:)

sis pun ade dah..2007 lg dah ada...
tp, tatau bila akan guna..huhuh

♥♥relyza♥♥ said...

hehehe
sis dahlia,
takpe. sijil tu takde tarikh luput. tp baik guna cepat² tau...
ihikssss

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009