designer thingy

hello sweetie!!

saya mahu shopping handbag baru & wallet baru. reward untuk diri saya sempena confirm kerja di tempat baru. boleh tak? ihikssss tapi, paling menarik jika handbag & wallet baru ini diberi sebagai hantaran. hoyeh! hoyeh! (mr. X, sila baca entry ini yer)

saya google sana, saya search sini, saya jumpa banyak sangat handbag & wallet yang cantik & menarik & da boom! ikut kata hati, mahu saja saya beli. kalau beli di butik, surely mahal. sebab harga dah masuk tax & macam² lagi cas tambahan. maklumlah, barangan import.

ok ok...saya senaraikan handbag & wallet yang berjaya mengganggu tidur lena saya & menjadi topik untuk direngekkan kepada mr. X. hahaha


from Gucci


from Coach


from Christian Dior


from Coach


from Coach


wallet from Gucci


from Gucci


from Gucci


from Coach


from Coach

haish, ada banyak lagi yang saya telah usha. tapi hati lebih kepada design² yang ini. tidur pun dah bermimpikan handbag & wallet ini. huwaaaaaaaaaaaaaaaaa

dont get me wrong ye. risau juga pada lalat² yang datang jenguk & buat statement sampah. hahaha sesekali berbelanja lebih untuk kepuasan diri sendiri tak salah, kan? rezeki masing²...

mr. X, sila sembuhkan sakit saya....

0 Comments:

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009