Cherry Blossom

hi all

apa khabar? sowie takde entry. banyak kerja sedikit + masa amatlah mencemburui saya. asal nak update blog saja, ada saja kerja yang datang. amat jealous bila saya mengadap blog. haish!

saya nak minta tolong dari rakan². dimanakah saya boleh jumpa barang seperti di dalam picca di bawah ini....





ouh! saya amat sukakan ia. saya mahu borong ia sebanyak yang boleh. tolong bantu saya yer rakan². saya mahu dapatkan ia secepat mungkin.

mungkin, Chinese New Year nanti ada stok ini. normally, di mana yer orang beli latern???

5 Comments:

irenedahayu said...

lyza kalo pasan kat kemah makan beradap masa kenuri ayu ada tanglung ni. ayu beli 5pcs. 3 aje gantung. 1 RM7.90. malah jugak. bajet ayu nak beli putih kosong dalam 40pcs. tapi dalam masa 3 jam ayu meronda area tempat ayu yang ni jek ada. kat kedai tu pun ada 10 je. yang lain corak buluh. masa cina raya nanti melambak la..
http://irenedahayu.blogspot.com/2009/12/wedding-part-1.html

♥♥relyza♥♥ said...

ayu...
beli katne? latern yg ayu guna tu corak buluh kan? lyza cari corak blossom. bajet nak deco mini dais utk akad nikah nanti.ihiksss
hope so masa raya cina nanti ada. ingat nak round petaling street. mungkin kat sana ada...

J u l i a 。.゜✿ said...

pernah nampak kat hinode. cuba cari k.

♥♥relyza♥♥ said...

hi ju dearie...
seyes? nanti nak redah hinode ngan dD.

irenedahayu said...

sekarang ni dok bz raya cina kan.. mesti banyak punya.. ayu ari tu dapat kat kedai cendrahati, tapi kalo pi kedai2 yang jual barang2 cina sembahyang kekadang ada...

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009