Preparation [part 3] :: versi sedikit

update secara ringkas & padat sahaja. ingatkan sabtu lalu saya melihat & memilih material yang akan diguna pakai pada enamDOTenam kelak? kasi tunjuk sket je.


terbang dari Jakarta oke


full version tunggu selepas enamDOTenam yer

acara hari ini

hye semua...

burp!! kenyang betul. hari ini makan spicy chicken mcdeluxe. betul ke saya eja nama burger ini?? tidak kisahlah. sudah abis dimakan pun... ihiksss sudah lama tidak menjamu perut dengan McDonald. huwaaaaaaaaaaaa amat kenyang & mengantuk

tadi sebab mengantuk, saya berjalan² ke sana ke sini menjenguk blog² sahabat handai. saya terperasan status twitter rakan saya, Julia. takziah buat Ju atas pemergian TokWan dia. Ju, sabar yer. yang hidup pasti akan mati. mari kita sedekahkan al-Fatihah buat arwah TokWan Ju. moga arwah ditempatkan dikalangan golongan yang beriman.

al-Fatihah

setelah letih menjenguk blog sahabat handai, saya mem'bz'kan diri dengan forum. hahaha... amat seronok berborak bersama rakan² yang akan menempuh alam perkahwinan. macam² yang diborakkan. tapi saya tidak dapat berborak sangat hari ini. saya amat berasa seronok untuk menyiapkan laman sesawang tempat saya bekerja. gigih tak???? sila berikan tepukan paling bersemangat untuk diri sendiri. kehkehkeh

maaf la iyer. lately ni, entry tiada bergambar. tidak tau mahu letak picca yang mana. hehehe

eeh! dah nak 5.30pm laaa. mau cepat berkemas & balik. tengah berkira² mahu ngedit mr. KAMU atau tidak hari ini. mr. KAMU nak ngedit tak??? jawab pantas² sekarang

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009