teman setia

holla all

selama saya menghilangkan, EYA ada menemani tau. tidak kira siang atau malam, EYA tetap setia bersama. macam orang kuning plak. I will follow you...

sebab EYA baik menemankan saya ke mana sahaja, saya hantar EYA buat 'routine check-up'. mana tahu EYA dalam diam ada sakit. alhamdullillah, EYA sihat walafiat. masih gagah untuk menemani saya ke mana sahaja tidak kira siang atau malam, panas atau hujan.

as bonus, saya hantar EYA ke 'spa'. dah lama EYA tak dibelai, diwangikan. gembira sangat EYA bila diberi kesempatan ke 'spa'. sekali sekala EYA dimanjakan apa salahnya. betul tak rakan²?


ramainya yang mandikan EYA

kawan² nak tahu tak? EYA dah ada kawan baru tau. nampak EYA mesra saja dengan kawan baru dia. nama kawan baru EYA, IVee. kawan baru EYA selalu juga temankan saya (owner IVee termasuk dalam pakej menemankan saya tau). ihiksss... gembira sangatlah bila EYA boleh get along dengan IVee.


kawan baik EYA tengah di-makeup

cuti nanti nak jalan² ngan IVee... ceh! padahal nak jalan² dengan owner IVee. ekekekeke

4 Comments:

+ r3d lollip0p + said...

ooo..nama kwn eya.. ivee? alaala.. tomey!! tu nk cover line sebenarnye kan..? :p nape x letak je nama tuan empunya eya n ivee tu.. ? lg clear.. hee ! :D

♥♥relyza♥♥ said...

alaaa sis + r3d lollip0p + ni...diam2 tau
ekekkee
mana blh...tu memang cerita eya & ivee
miss u sis!

lily lotus said...

comel betul nama2 teman setia u ni..

♥♥relyza♥♥ said...

lily lotus,
tQ...kadang org ingat tu org. ekekeke

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009