The Manhattan Fish Market

hi peeps

kawan² sudah lunch? lunch apa tadi? tak kisah lunch apa pun. yang penting, haruslah berkhasiat. betul tak? ihiksss

semalam, saya berdinner secara mewah & banyaknya. rasa nak meletup perut saya. tempat kerja baru saya belanja makan. annual dinner. eceh! apa² pun, terima kasih tidak terhingga untuk dinner yang marvelous. banyak sangat makanan sampai tak mampu nak habiskan

sudah², tammo bercerita secara panjang lebar. jom kita layan picca. jangan ada yang terliur yer


tempat kami berdinner secara mewahnya




menu Fiza


menu Kak Zura. lobster itu amat yummie okeh!


menu saya! salmon grilled with fries (bukan nama sebenar)


abe hensem ni tengah bakar cheese. erk!



** more picca will be upload later **

6 Comments:

nizaa said...

banyak nya..larat ke makan oii...?

http://kancilbiru.blogspot.com/

lily lotus said...

orang kaya jer mampu dinner kat situ :D

sitekateki | dD said...

x ajak aku pun...huh...mencikkkk...

♥♥relyza♥♥ said...

niza,
memang banyak gile. tak lalu nak makan

♥♥relyza♥♥ said...

lily lotus,
bos company tmpt sy keje yg kaya.kalo dia tak bg sen, takde la kitorg g makan kat situ

♥♥relyza♥♥ said...

dD,
camne nak ajak ko. ala² annual dinner office maaa. ko bukan staff sini g. ekekeke

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009