kemanakah dikau menghilang???

hai hai (sambil lambai² tangan, feeling diva kononnya)

hello sweetie

apa khabar? sudah makan? how's life? today shud be better than yesterday. betul tak?

miss me? tertanya² kemana saya menghilang sampaikan my lovely blog terabai bersawang tak ber'hapdet'? saya ada saja. monitor dalam diam saja my lovely blog ini. mencari idea juga actually. tapi, macam mana idea nak datang kalau dalam fikiran asyik terkenangkan tanaman, ternakan & ikan²??? ihikssss you know what i mean rite?

saya tammo cerita panjang² untuk entry ini. my sweetie tunggu next, next, next entry okie. saya 'hapdet' semua aktiviti saya selama menghilang.

takut hangpa tak lalu nak baca plak nanti :p~

4 Comments:

nizaa said...

welcome back oii!! hehe

+ r3d lollip0p + said...

sebab dok men game kat facebook! pkl 5 pagi dah standby jaga aquarium..kan?kan? :p

♥♥relyza♥♥ said...

nizaa
yeah!! im back
ekekeke

♥♥relyza♥♥ said...

sis red lollipop
mana ada...tak betul tu. ekeke
sy standby sebab keje malam skrg
huwaaaaaaaaaaaa

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009