ketagihan saya makin menjadi²

good morning sweetie...

apa khabar hari ini? sudah bersarapan? saya sihat² saja. off-day di rumah, jadinya saya lewat bersarapan. seperti biasalah. ihikssss hari ini kena pantas sebab saya sudah mahu masuk rumah baru. yea yea.... dekat dengan mr. X

sorry tiba² saya menghilang. seperti dimaklumkan, broadband saya telah diculik! saya berjaya mengambil ia semula semalam. fuh! fuh! penat tau. ambil di Kuantan. hahaha no lah! ayah saya pinjam selama dia berkursus di Shah Alam. kemudian, terlanjur saya pulang ke Kuantan Ahad lalu, saya ambil terus broadband saya di sana. 1 week tanpa broadband...huwaaaaaaaaa sedih tau! bukan sedih apa, sangap tak boleh nak oNLine. ihiksss

ok ok. tutup cerita itu. saya mahu bercerita tentang ketagihan saya yang makin menjadi². setiap hari, saya pasti menjenguk tanaman, ternakan & ikan² saya. jika tidak, ikan² mati kebuluran. tanaman mati kering. rugi la saya....

l
ladang sayur, buah, bunga & ternakan saya



aquarium ikan² saya



ikan² belaan saya

saya amat gigih kerana menyahut seruan kerajaan Malaysia. kawan² bila lagi? best wooooo game ini. praktis dulu sebelum implement. erk, boleh pakaikah teori saya ini?

ada tak ubat untuk hilangkan ketagihan ini????

2 Comments:

suezensuzanna said...

pergh....menyahut seruan lah sgt kan...muahahaa

♥♥relyza♥♥ said...

hahaha
yer sue...
seruan ni kena sambut tau...
sue dah sahut ke blom?

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009