saya jatuh sakit

hello sweetie

sorry kerana tada cerita baru untuk semalam & hari ini. saya jatuh sakit. kemuntahan & kecirit-biritan dari subuh semalam. lepas pergi jumpa doctor, saya kedemaman pula. suhu tinggi tau, 38.2ยบ. hanya tidur, baring, tidur, baring sahaja sepanjang hari. kalau duduk, saya rasa nak muntah. apatah lagi berdiri.

saya berasa risau juga. setiap bulan saya demam panans. ada sesiapa tahu atau ada penerangan kenapa saya boleh mendapat demam setiap bulan?

selepas saya sihat, saya akan mengaktifkan diri semula. doakan saya cepat sembuh yer...

tata

4 Comments:

suezensuzanna said...

smoga cepat sembuh ok:)

♥♥relyza♥♥ said...

terima kasih sue...

hanimichi said...

erm, dari pengamatan saya, ini adalah kerana perubahan hormon..cewah!
seriously, sy kerap demam during PMS setiap bulan, doc pun ada ckp sy demam sbb PMS..erm, kalo awk demam sblm nk period, maybe itu la jawapan dier kot..anyway, moga cpt sembuh!
take care ya..

♥♥relyza♥♥ said...

wah...cam doctor dah dia..
hehehe
sy selalu demam tak kira b4 or after or during PMS..
semalam cam teruk sket sbb muntah2 & cirit birit...

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009