nasi minyak Borak.Cari.com

morning sweetie

bersawang betul lovely blog saya. ihiksss...mood saya betul² ke laut. keletihan tahap melampau membuatkan mood saya hilang. walhal, terlalu banyak perkara yang saya nak kongsikan dengan kawan².

ok, tutup cerita mengarut sedih itu!

kawan² dengar tak bunyi kompang? sekarang ini, setiap weekend ada saja bunyi kompang. ramai betul yang berkahwin. makan free. best woooo! ihiksss

salah seorang geng Borak saya menamatkan zaman anak dara dia weekend lepas. meriah betul majlis di rumah dia. kami berkonvoi 3 kereta ke rumah pengantin. kecoh betul bila kami semua berjumpa. selama ini bertemu secara 'maya' pun agak kecoh, apatah lagi bertemu 'real & live'.

mari kita mencuci mata ok. banyak sangat picca sampai saya tak tahu mana satu patut saya tepek. ihiksss rambang mata saya tau


edisi alam tunang



jauhkan dahulu



didekatkan pula

mahu tengok gelagat kami, forumer Borak@Cari di sana? hihihi sabar yer. line too slow. berkurun saya upload picca.

SELAMAT PENGANTIN BARU SARAH!!!

0 Comments:

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009