kisah malam itu

morning cutie

saya amat bersemangat hari ini. jangan tanya kenapa tau kerana saya tammo cerita. hahaha tammo marah² yer. saya cuba berfikiran positif & bersemangat untuk memulakan hari. (sound nice right?)

sebab mood yang amat baik pagi ini, saya mahu share kisah minggu lalu. kan last week adalah minggu hari lahir saya. (mood birthday adalah selama sebulan tau). telah lama tidak mendapat hadiah hari lahir (sedihnya saya). tapi tidak pada birthday kali ini.

walau hadiah itu tidak seberapa (bak kata tuan yang memberi), saya suka sangat². sebab ia berkaler pink!!!


black+gold = RICH!!! hahahaha


i like!!!!

yang pink itu amat berkenan dihati. jatuh chenta pandang pertama kekdahnya. saya dah rasmikan semalam tau. ihiksss

hadiah ini saya terima masa saya berdinner di sana. dD saksi kejadian okeh. hehehe malu ai dengan dD. so sweet...

terima kasih so much kepada tuan pemberi hadiah!!!

0 Comments:

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009