juliahoneyshakes

hollaaaaa

kawan² nak tahu tak, saya sebenarnya ada banyak cerita yang tertangguh² untuk diceritakan. tak tahu kenapa saya menangguhkan. adeh! saya perlu utamakan yang utama. hihihi

ouh yer, selepas graduation day hari tu, saya terus pulang ke Kuantan. saya mula berkira² untuk bertemu mommy molat pada hari Isnin selepas selesai segala urusan di HTAA.

saya amatlah happy kerana dapat juga bertemu juliahoneyshakes. saya bawa sekali Mak & Ayah. kami berlunch di kedai Ju.


Ju kelihatan amat penat. degil tau Ju ni. dah suruh rehat saja tapi tetap nak datang bekerja. (silap² saya pun nanti seperti Ju yang tak tahu duduk diam). takpe, mommy fruitcake gagah & cekal. sayam Ju!


sama² molat tapi maintain cute

moga Ju kuat & selamat segalanya yer. Ju jaga diri & baby elok². keep pray for u Mommy.
muahmuahmuah

2 Comments:

J u l i a 。.゜✿ said...

oh my goodness ! i do look chubby ! hehehe..
thankyou anor coz datang jumpa ju hari tu. seronok bual dengan anor. tapi kejap sangat kan ? nanti kita jumpa lama lama lagi k.

*tersengih bila teringat mak anor suruh pujuk terima lamaran orang tu*

hihihi =D

♥♥relyza♥♥ said...

hep....jgn pujuk tau
eheheh
nnt kita jupe agi ekk ju comey...
nak makan nasi air gak

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009