hari ini hari lahir saya

morning sweetie

entry yang agak tak boleh blah. hahaha yer yer. today is my birthday!!! yang ke berapa? biarlah rahsia. eceh!


hari ni saja nak buat flashback. My Birthday Wishlist.

[1]
Celebrate birthday sama family. kami berdinner bersama². mesti happy kan?? takde hadiah pun takpe janji family ingat birthday aku & celebrate

yang ni dah explain kat entry ini. faham² saja la. jarak agak membataskan. tapi saya tahu, mereka tetap mengingati tarikh ini. permata hati sulung tau...

[2]
Yang ini macam susah je nak tercapai birthday tahun ini...hehehe...aku nak celebrate ngan My Prince. candle light dinner & dpt special give from him. aiyoh! Prince tammo kuar istana lg laaaa

adeh...camno ni? Prince Charming masih menyorok dalam istana. malu nak keluar. kena seru baru nak keluar kot. hehehe

[3]
Celebrate sama kawan². mesti besh kalau kawan² boleh buatkan suprise birthday party kat tepi pantai/tasik. buat masa sunset. so nice!!! yg penting kena ada aiskrim cake ye...i tak suka sponge cake. wahahahhaa demanding!

susah kot. semua kerja plus tengah bulan maaaa. budget lari!! maybe later we can make it come true. betul tak kawan²???

[4]
Nak dapat hadiah banyak² dr semua orang yg mengenali aku. so nice kalau mampu menambahkan koleksi Hello Kitty, polkadots & pinky² aku yg sedia ada.kehkehkeh

hurm...anyone please give me all this stuffs. sesuka hati saya sahaja meminta.

[5]
Nak digital camera Sony-Cybershot color pink itu. model DSC-T77. anyone can give me as my birthday present???

yang ni fulfill as my hantaran can arrr??? siap sedia yer Prince Charming. masukkan ini dalam list hantaran awak untuk saya yer.

[6]
Best gak kalau dapat celebrate birthday kat tempat tinggi & lapang,kan? wow!! My Prince blh buat camtu tak????

sah² tak tercapai. Prince Charming takde lagi. kenapalah pemalu sangat Prince Charming saya ini. can anyone bring him for me???

[7]
part ni sedih sikit....aku nak sambut birthday sebagai kekasih, sebagai seorang tunang, sebagai seorang isteri & sebagai seorang mummy. adeh...so touching!

tammo komen. tetiba rasa sedih & sayu. huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

[8]
Nak sihat sentiasa, bahagia + happy sokmo & diberkati + dirahmatiNYA. semestinya juga aku harap, aku dipanjangkan umur supaya aku berkesempatan membalas jasa Mak & Ayah.

insyaALLAH. sentiasa selitkan di akhir solat saya. moga diperkenankan olehNYA. amin...

[9]
anyone boleh tak hadiahkan aku handbag Coach?? sila pilih design yg muda mudi yer. plsssssss

yang ini pun aci kan kalau dimasukkan dalam list hantaran? hahaha lambat lagi la baru boleh pakai. kalau ada yang sudi nak bagi sekarang pun dialukan. hahaha

[10]
nak snow-ball / snow-globe yg cute & sweet banyak². dah ada banyak, nak susun dalam almari kaca. then letak kat hall. mesti chantek.....

nak sebiji sama macam dalam cerita Korea tu, My Girl. kalau tak silap saya. kena pergi sana baru boleh jumpa kot.

rasa² saya, wishlist ini akan diheret bawa ke tahun hadapan. ada perubahan mungkin untuk certain number sahaja. the rest, maintain the same. bukan mudah nak mencapai impian. kena disertakan dengan usaha & doa serta restu keluarga...

Happy Birthday ANOR!!!

8 Comments:

yuyun said...

happy birthday relyza~~ semoge panjang umur, dapat ape yang dihajatkan..

kalau bukan tahun ni, tahun depan.. kalau bukan tahun depan, tahun depannye lagi...

kalau tak, tahun depannye lagi, kalau tak.. tahun depannye lagi.. (dan seterusnye) hehe..

cheers~ yeay!

♥♥relyza♥♥ said...

yuyun,
bape banyak tahun depan daaaaaa
hehehee
thx dear!

masviona said...

akak cam xleh jer nak bg semua yg dlm wishlist lyza tuh but akak leh bagi satu nih iaitu doa....hope semua yg liza impikan akan tercapai...:)

happy besday dear!!!!!

♥♥relyza♥♥ said...

thx akk!
yer...doa kalian memungkinkan kesemua wish sy tercapai...
again thx a lot
muahmuahmuah

suezensuzanna said...

epy besday!!!!!!!!!! yayyyy

♥♥relyza♥♥ said...

sue...
thx dear..
mana hadiah??
ekekekke

.:me insan biasa:. said...

sedih tul aaa...ingatkan awal pagi 10 oct dah wish bufday..tp rupanya tak masuk comment...dsbbkan broadband ni..
tp dak per la..
nk nyanyi gak..
hepi bufday 2 u...
hepi bufday 2 uuuu...
hepi bufday 2 relyza...
hepi bufday to uuuuuu...

♥♥relyza♥♥ said...

aduh...
syahdunye!
bangun2 pagi ada org nyanyi g kat saya...
thx thx

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009