hang out: Old Town White Coffee, Pavilion

evening cutie

macam mana hari ini? hari Selasa dah, pasti semua dah mula ada rasa untuk bekerja. (compared to yesterday...Monday blues everywhere). lagi pun, dah petang ni. btw, make sure rakan² siapkan kerja hari ini sebelum pulang yer

ouh yer, cerita ini masih segar lagi. cerita weekend saya. seperti biasalah, saya sentiasa mengajak PA saya yang multi-function itu. dD, ko pantang diajak, kan? kehkehkeh saya tammo entry panjang², so saya akan divide cerita ini kepada 3 bahagian yer.

masing² macam kepenatan & tada mood sahaja. mungkin kerana kelaparan & mengantuk. saya pula masih tidak sihat (tapi gigih nak juga keluar). sesampai sahaja di Pavilion, kami mencari makanan.


kami lunch di sini

dalam kereta lagi saya telah set nak makan 'Nasi Lemak Ayam Rendang' di Old Town. perut baru nak oK, saya masih tak berani nak makan yang pelik². (tapi saya lupa sesuatu). alamatnya...padan muka saya. ouh, later i'll story about it.


aktiviti sementara menunggu makanan

selain bergambar, kami bercerita pelbagai cerita. ouh, pelbagai kisah duka dD. hihihi saya hanya menadah telinga saja. i am very good listener okie!


makanan dD untuk hari itu

service hari itu agak lambat. kami berdua dah lapar sangat² tau. rasa mahu mengamuk sahaja masa tu.


yang saya idamkan!!!

acara makan² pun bermula....

1 Comment:

sitekateki | dD said...

tapi asam laksa dia x berapa umphhhh cam dulu la...huhuhuhu..

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009