hadiah terhebat

hello cutie

since today is my birthday, saya akan banyak bercerita tentang hari ini. terima kasih kepada rakan² yang wish samada thru sms, call, komen, Facebook & segala ruangan yang ada (tak ada yang wish thru paper kan???). terima kasih tak terhingga...

tiada yang istimewa di hari lahir saya kali ini. tapi ada hadiah terhebat yang saya dapat. in advance lagi tau. ada 2 hadiah. 1 amat bermakna. 1 diberikan oleh yang tersayang.


ijazah ini! yer...saya mendapat ijazah ini pada 12 Oct yang lalu. setelah gigih berusaha, akhirnya saya berjaya mendapatkan ijazah ini. date convo amat ngam. dekat² je ngan tarikh lahir saya.

cantik tak loket ini? Mak belikan Isnin lalu. ingatkan Mak tammo belikan. tak sangka Mak amat berbaik hati. alang², Mak belikan as birthday present. aci tak???

bila meningkatnya usia, orang pasti bertanya "bila nak kahwin?". aduh!! letih dengan soalan² begini. naik benak otak memikirkan jawapan paling sopan untuk diberikan. tetapi, kadang² saya terlepas juga rasa marah dalam hati tu. sowi!!! saya tak suka didesak dengan perkara² yang saya sendiri tiada jawapan. apa kata, kita serahkan pada Allah. sampai masa nanti, kahwinlah saya. betul tak?

insyaALLAH, usia baru ini akan membawa kebahagiaan untuk saya. Amin....

2 Comments:

suezensuzanna said...

tahniah konvo!!!...hehe...cantek loket tuh!!!

♥♥relyza♥♥ said...

thx sue
eekekkee
loket hasil pau mak
hehehehe

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009