famili Anacardiaceae

selamat petang readers

pelikkah? ihiksss yer yer, tajuk saya petang² begini agak kepelikan. berciri scientific pula. adakah saya ingin menjadi seorang scientist? hahaha

tidak sama sekali. saya senang menjadi begini. diri saya yang sebegini amat membahagiakan. eceh! sila jangan melalut okeh

saya hanya mahu memakan famili Anacardiaceae. amat sedap, berlemak & manis. phew!! ketika saya menaip ini, terliur air liur saya tau. (amat tidak sopan ini budak). mungkin kawan² juga akan berasa yang sama. hehehe

diperkenalkan famili Anacardiaceae saya


inilah hasil dari pokok dihadapan rumah saya yang berusia 9 tahun. akhirnya, pokok itu berbuah juga. hasil yang amat tidak mengecewakan.


saya makan 2 biji pada masa itu. tidak sabar mahu pulang ke sana untuk mengutip buah mangga lagi. hihihi

terliur juga ke kawan²????

2 Comments:

nizaa said...

nama tak bleh blah..hahah..mmg nampak yummy nih..ko mmg nk kena eh..hahaha

♥♥relyza♥♥ said...

betul arrr
nama saintifik katanya
ekekeke

jom weh..kita gegar pkok mangga umah aku tu
hehehhe
sedap...walaupun ko peram dia, dia manis2 berlemak. takde masam2 oke

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009