counting d day: semak semula

hello sweetie...


mulai hari ini, saya akan membuat entry khas ini. khas untuk diri sendiri yang lebih tepatnya. hehehe sila jangan kata saya syok sendiri yer

rakan² nampak tak di"side-bar" saya?? alaa...yang senarai panjang² itu. haish! dalam kotak "My Lifetime Wishlist" itu.


haaaa...nampak pun!! ianya adalah ringkasan dari ini & ini.

langkah pertama, saya mahu menyemak semula senarai wish saya untuk tahun ini. setakat mana pencapaian saya. apa lagi yang perlu saya buat untuk capai segala wish saya ini. segala yang tercapai, sudah saya strikeoutkan. saya akan membuat entry review tentang ia nanti. ihikssss

yang pentingnya, mana yang belum tercapai itu. aduh!!! help me, help me. gimme me more idea how to fulfill all my wish.

0 Comments:

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009