Selamat Hari Raya Aidilfitri [1 Syawal]

hye readers yang masih bermood raya

bermood nak meng'hapdet' lovely blog. so, entry-nya berderet². hihihi sambil² menonton "Geng Raya Zizan" ni. lawak juga cerita ni. ayam serirama = ayam serama ke? hehehehe

kali ni, saya tepek pic saja ye. biar picca pula bercerita. aci tak???


tema kami sekeluarga BIRU


kawan² janganlah bertanya kenapa baju saya terlain sedikit warna dari yang lain. saya tidak pasti warna biru bagaimana. dari MMS yang Ayah sent, saya tengok, warna biru baju Melayu Abang seperti warna logo Petronas. bila melihat baju Melayu Abang, warnanya totally lain. adeh!! kira halal laaa ekkkkk hihihi


Pak Long & Mak Long sekeluarga


Mak Long adalah kakak Mak. anak Mak Long ada 3 orang. yang lelaki itu no. 2, Azim & yang bongsu, Dibah. yang sulung telah berkeluarga. Mak Long sudah ada 3 orang cucu.


Pak Teh, Mak Teh & Balqis Umairah a.k.a budak tecik


picca lain masih dalam proses 'pengubahsuaian'.
sabar iyer

2 Comments:

sitekateki | dD said...

malato baju raya ko satu family....
mak long n famili pun x nak mengalah nie...
tetappppp malatoppp...

♥♥relyza♥♥ said...

dD,
bese arr tu
nasib arr tak amik kaler oren gak...
biru neh kes ayah aku dpt kain org bagi...lgsg decide nak kaler biru
ekekee
nx yr maybe gold. dia dah ckp dah...
huhuhu

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009