more picca on 1 Syawal

hye sweetie

saya berada di Kuantan sekarang. fuh! driving amat memenatkan. keputusan untuk pulang ke Kuantan adalah last minute decision. kami adik-beradik tammo duduk di rumah hinggap kerana tada pape di sana.

saya berhutang banyak picca dengan rakan². maafkan saya...maafkan saya. saya cuba meng'upload' secepat mungkin & menunaikan segala janji² saya.

dipersembahkan....picca² di pagi 1 Syawal


sarapan pagi Syawal


bercerita tentang juadah hari raya, juadah utama pagi Syawal tentunya rendang ayam, nasi impit, kuah kacang, lemang, masak lodeh atau sesetengah mengenalinya dengan lontong & menu tambahan kali ini, kek coklat. juadah favorite saya, nasi impit, lontong & kuah kacang!!! boleh tambah berkali² tu...


bersalaman & bermaafan bersama Encik Ayah


inilah acara wajib dipagi Syawal selepas bersolat & bersarapan. bersalaman & bermaafan!!! opsss lupa! memberi & mendapat duit raya juga pada waktu ini. hehehe kami sekeluarga akan bersalaman dimulai oleh Mak dan diikuti oleh saya, Kak Ngah, Abang & Adeq.


bersalaman & bermaafan bersama Puan Mak pula


selepas Ayah, turn Mak pula. beraturlah kami adik-beradik untuk bersalaman & bermaafan dengan ibunda tercinta. setiap sorang dapat duit raya tau. jangan jealous!!!!

4 Comments:

suezensuzanna said...

huhuhu....gambar raye..:)..mine x upload lagi..selamat ari raye!!!...nk beraye bleh:D

dialicious said...

still dpt duit raya ke..bestnye...huhu..kampung i kt pekan dulu tp kuantan ade dkt 8 rumah sedara so parents raya kuantan jgk..
selamat hari raya lyzaa!!

♥♥relyza♥♥ said...

sue,
cepat2 upload picca raya....blog sume cuti raya 1wk.ekekeke
nak beraya??? mai dtg kuantan meh

♥♥relyza♥♥ said...

diah,
aah...dpt lg walau dah besar & sepatutnya memberi duit raya. hahaha kalo ikut Cina, tak kawen lg, dpt duit raya.kan kan???
awk tak beraya kat Kuantan ke?? kalo dtg, singgah2 lah rumah saya. dekat dgn East Coast Mall tu hihihi

selamat hari raya diah & hubby!!!

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009