pomander

hye sweetie

saya ada mendapat pertanyaan dari rakan² blogger & Internet's surfer mengenai pomander ball. menjadi kegilaan juga ya pomander ini. iyalah, di Lovely Lace agak mahal, walau bersaiz kecil.

kebanyakan yang bertanya adalah bride to be. okey lah. untuk menjadikan majlis rakan² sempurna & mengikut seperti yang diimpikan, dirancang...saya telah memutuskan untuk menyewakan pomander ball saya itu.


2 pomander. mirror kecik² yang gantung tu pun boleh disewa juga

buat sementara waktu, pomander saya berwarna pink+putih, 2 unit sahaja & bersaiz sederhana besar. oleh kerana saya mempunyai hobi baru, home-deco, saya bercadang untuk menambah koleksi pomander saya sebagai hiasan rumah saya.

jika sesiapa yang berminat, sila emel ke relyza1410@gmail.com untuk sebarang pertanyaan lanjut. untung², saya boleh menambah kenalan baru. sambil menyelam minum air. kehkehkeh

amat gembira jika dapat membuat orang lain gembira & senang hati

0 Comments:

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009