memancing ikan ke kamdar

tejuk nyerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

eeh...
hye semua...

malam ni, bdr kuantan hujan dengan amat lebatnya. wah! amat syiok lah saya tido malam ini. tiada perlu berpanas² seperti malam² sebelumnya.

ouh, sebelum makcik bantal & pakcik selimut memanggil² saya, baik saya menaip secara pantas aktivit hari selasa saya. wah! sudah 1 minggu berada di sini. bermakna, 1 minggu juga tiada berjumpa incik TUNANG. aiyoh...amat rindu la.

" cyg, kita jumpa dalam mimpi ekkk, muah muah "

lewat petang, Mak telah mengajak saya memancing ikan. bukan di pasar tau. hah, tak percaya? lor... betul kami memancing. hihihi ok ok! kami memancing ikan di padang lalang. untuk lauk hari esok. so, tidak perlu Mak ke pasar pagi nanti.


kami memancing di sini. nampak ikan tak?


saya tidak turun dari kereta semasa Mak membeli & membelah ikan² di sana. saya sedikit tidak tahan bau air sungai. bau lumpur kan itu??? oleh itu, picca diambil dari dalam kereta sahaja. aci kan???

aktiviti membeli-belah diteruskan ke Kamdar. kami hanya melihat² & berjalan² sahaja. merancang untuk membuat langsir raya. awal sangatkah kami merancang??? jawapan saya, sudah tentu tidak sama sekali. hihihi tapi Mak ada membeli oke. alas meja bulat. comel!


Mak & Abang tengah memilih alas meja



pinky gloves


huargh!! saya sudah mengantuklah. saya masuk tidur dulu. ouh! wajib bercakap bersama incik TUNANG

tata & nite semua

2 Comments:

sitekateki | dD said...

abang ikut shopping???
wahhh...oooo...lupa plak...dia skang kan joint buss ngan ku kannn...
dia part2 langsir n pelamin...

♥♥relyza♥♥ said...

hahaha
dia bosan gile kat umah
tu ajak pi jejalan bdr semalam
sampe la ke kamdar
hahha

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009