mari mengayuh

hello semua
happy monday!!!


eeh, apa menda ni? tempat sidai towel ekkkk


sejak dua menjak ini, ramai rakan² & family termasuk incik TUNANG mengeluarkan ayat penyata ini
" eeh, awak ni dah berisilah "

ouh no! ayat itu amat sensitip ok. aduh! saya amat berisi ke? amat gemiksss ke? (mass, pinjam wording ko ekkk)


kayuh secara laju² tapi setempat. fuh fuh amat penat.

tak apa, tak apa. saya akan gigih menurunkan berat badan saya. saya dengan gigih telah melatih & memaksa diri supaya bersenam. 2 in 1 ok. saya juga mula menjaga pemakanan saya. wah! amat senang hati lah kerana saya amat² gigih berusaha. saya mahu kelihatan chantek bergaya pada hari perkahwinan saya oke.


sakit montot la basikal ini

setiap hari 10km saya mengayuh. mungkin saya telah sampai tepi sg. Kuantan dengan kayuhan sejauh itu. ihihihi

pesanan untuk incik TUNANG, sila jangan mempelawa saya makan yer. hikhikhik

6 Comments:

sitekateki | dD said...

mcm pernah ku nampak basikal itewww...hmmm....ko kayuh dah sampai mana beb?

sampai kelantan dah ke?

♥♥relyza♥♥ said...

haish..
takpe sampe kelantan lg...
baru lepas jambatan sg kuantan
wahahaa

azza azwar said...

good luck...semoga mara ke peringkat le tour de' langkawi.... ;P

eynda said...

Wow!! 10km....impress :-)

♥♥relyza♥♥ said...

azza,
thx thx...doakan aku berjaya sampe langkawi
ahaksss

♥♥relyza♥♥ said...

sis eynda,
hehehe gigih usaha neh

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009