fenin...fenin...

morning sume...

selamat pagi jumaat. semua pasti happy dgn kedatangan jumaat kan? sebabnya, esok & lusa hari bercuti. betul tak??? sila jangan bershopping masa break sembahyang Jumaat oke...

pesanan ringkas penaja! ahaksss

ok ok. ringkasan cerita kali ini. saya tiba² berasa pening apabila diminta menukar warna tema untuk wedding saya kelak. aiyoh! kenapa hitam dianaktirikan??? kasihan hitam. plsss accept hitam as my wedding theme.... uhuk...uhuk..uhuk... color combination yang telah saya pilih.

seharian saya bertanya pakcik google, saya berjumpa dengan warna² ini. saya amat memerlukan pandangan rakan² kesayangan saya...plss help me!!


hati saya tetap pada putih & hitam with red


saya berangan², jika tema ini dipersetujui ramai, saya berimaginasi wedding attire saya berwarna putih. para tetamu saya boleh berpakaian merah combine hitam. tiada kisahlah based warna yang mana tetapi combination dua warna itu. oke tak???


combination yang ini agak menarik. tak pernah dibuat orang bukan


jika warna ini pula menjadi pilihan ramai, amatlah beraninya saya mencuba kombinasi warna yang amat kontra. walau apa pun, warna pakaian persandingan saya tetap putih. para tetamu wajiblah berwarna biru atau merah. kali ini, based warna adalah merah atau biru. adakah rakan² faham maksud saya??


ini pun menarikkan???


jika pilihan muktamad adalah warna ini, saya angankan warna baju persandingan saya biru. navy blue to be exact. para tetamu pula, lebih molek berpakaian putih & hijau epal. bebas menentukan pilihan sama ada mahukan combination both color or combine with other's color. tapi, base-color wajib di antara dua warna itu. how sweet!

perkara asas tak ditetapkan, macam mana saya nak proceed kepada hal² yang lain?? pakaian pengapit, door gift, dekorasi, etc². aduh!!! saya amatlah teliti & cerewet dalam perkara sebegini.

hello!! it'w my big day. sekali seumur hidup. of course saya mahu ia sempurna. betul tak rakan²???? mungkin, rakan² ada idea lain untuk saya. saya gemarkan kelainan. amat penting, ia amat nice & sweet + look extra-exclusive.. wah!!!! merapu sangatkah saya???

0 Comments:

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009