enamDOTenam [terima kasih]

ada lagi entry enamDOTenam. hehehe jangan muak & jemu ok.

kali ini, saya ingin merakamkan penghargaan saya kepada watak² utama dalam menjayakan enamDOTenam ini. tanpa mereka, pasti majlis ini tidak menjadi kenyataan & sempurna. jutaan terima kasih atas segala sumbangan, peluh keringat kalian. tak mampu nak membalas kecuali dengan jutaan terima kasih. saya amat menghargai kalian

[1] Mak & Ayah
terima kasih tidak terhingga untuk restu & izin Mak & Ayah. juga atas segala sokongan dari segi kewangan, mental & juga fizikal. ahaksss

[2] Kak Ngah, Abang & Adeq
terima kasih Along ucapkan kerana bersama² gigih membanting tulang menjayakan enamDOTenam. Kak Ngah even lewat sampai, thx a lot sebab mencantikkan bilik. Abang paling gigih membantu. even pelamin manis juga ada sentuhan Abang. Adeq walau paling bongsu, pun gigih menghulur bantuan. thx sebab meracik halus daun pandan itu.

[3] PakLong sekeluarga
terima kasih kerana berkampung di Kuantan seminggu awal. terima kasih Pak Long kerana belikan air tersebut. Mak Long juga, kerana mengurut saya selama 3hari berturut². Azim, atas hiasan pelamin manis. gigih Azim memanjat² membentuk scallop. tidak lupa juga buat Dibah. terima kasih...

[4] dD
thx a lot beb. tanpa dD, saya pasti kebuntuan untuk menghias hantaran & juga pelamin manis saya. thx kerana amat memahami aku beb

[5] Hadi
thx kerana 'menconteng²' muka chantekku ini menjadi extra chantek. ahakssss

[6] Salina
amat² berterima kasih atas pencarian kain baju yg amat cantik. juga kerana memahami kami berdua. tidak lupa juga kerana berjaya menyiapkan baju tersebut seperti diminta.

[7] Kak Put
thank you so much kerana amat gigih datang dari jauh untuk menjadi jurugambar dilantik. bukan kategori mamarazi atau paparazi oke.

[8] semua yang tidak tersebut di sini.
berjuta² ucapan terima kasih kerana memberi petunjuk, memberi sokongan & nasihat. sumbangan berupa makanan & tenaga amat² dihargai. hanya ucapan terima kasih yang mampu diucapkan.

TERIMA KASIH KALIAN

4 Comments:

sitekateki | dD said...

sama2 along...

terima kasih jugak kat semua yg tlong dD n to anor's family yg baik giler...mkn minum dD kat sana semua disediakan...thanks again yer along...

wahh gitewww...

♥♥relyza♥♥ said...

wah....

karangan ucapan terima kasih gak ke???
ihikssss
welcome beb...
adik aku lain mak lain ayah

putdianas said...

same2 anor... gambo ko pon xedit lg ni sbb aku demam da 3 hr da ni aduihhh... don wori i'll try my best ok :P

♥♥relyza♥♥ said...

putdianas...
takpe. tak yah rushing sgt. picca tu utk kenangan we all aje. hehehe
demam ke? makan ubat tau. g jupe doc kalo dah lama sgt...take a gud care oke

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009