enamDOTenam [part 4]

masih bermood enamDOTenam. even telah berlalu seminggu yang lalu. bahagia rasanya menjadi tunangan orang yang disayangi, yang dicintai.

ok ok. saya tidak mahu beremosi jiwang pula. mari layan picca ekk... picca² ini dari hasil tangkapan paparazi & mamarazi yang ada ketika majlis berlangsung. ihikssss

kali ini mini pelamin yang saya namakan pelamin manis sebab warna² yang digunakan amat sweet & nice. rasa nak makan.


bermain dengan cahaya. saya amat suka view ini



close-up material yang digunakan untuk mendekorasi pelamin manis



material digantung oleh dD. scallop dibuat oleh Azim. backdrop diselesaikan oleh Abang



pelamin manis telah siap


pelamin manis mendapat sentuhan idea dari dD (idea asal) dengan ditokok tambah idea & kreativiti Abang & Azim. pembahagian tugas yang sempurna dalam penghasilan pelamin manis. opsss lupa! backdrop dark choc dijahit oleh saya. hihihi

2 Comments:

dialicious said...

cantik pelamin tu..flower ball tu fresh ke bunga tipu?awak beli katner..saya try nak wat seniri tp kos nye lagi mahal dr fresh flower..hehehe

♥♥relyza♥♥ said...

diahlicious,
pakai bunga tipu aje. bunga bulat tu buat sendrik. nak beli, jupe kat lovely lace aje. dan amatlah mahal. tak worth lgsg. amat jimat buat sendrik. try laaa

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009