enamDOTenam

hai semua

saya tgh berusaha gigih untuk menyiapkan laman sesawang tempat saya bekerja. aduh! terkedek² saya memahami ilmu² baru ini. meng'edit' picca pun lembab. hahaha

takpe anor, sila gigih & jangan putus asa untuk belajar. pastikan siap!!!

ok. saya hanya ingin mencoret secara sedikit sahaja. enamDOTenam sudah tidak lama. aiyoh! hati berasa amat berdebar² la. persiapan masih banyak yang belum dibuat. masa berasa amat pantas berlalu. no more single & available selepas itu. perubahan status!!

ermmmm....sabtu nak g butik. pilih material & mengambil sukatan untuk persalinan hari tersebut. ouh! bunga² masih belum dicari. cuppies yang chumey² sudah bertempah. tunggu masa untuk ambil shj. langsir, Mak sudah beli & jahitkan. thx Mak. katering Ayah settlekan. thx juga buat Ayah.

jemputan? tak ramai dijemput kerana ia lebih kepada ahli keluarga. rakan² berdekatan shj dijemput. jgn tak datang yer!!!

nanti saya update lagi. mencuri masa je ni.

3 Comments:

♥♥relyza♥♥ said...

yeah!!!
exactly....

ingat sampai bila² tak???

sitekateki | dD said...

wah...malatop...
cayok2...
kalau x nak buat, leh sub kat gue...hehehhee...

♥♥relyza♥♥ said...

ko nak buatkan yg mana dD????hehehe

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009