roses

mari kita terus bercerita mengenai hati yang sedang berbunga riang. saya happy? saya bahagia? yerp! saya amat bahagia semenjak bersama mr. KAMU.

ouh... jangan berasa iri hati or meluat ya. saya hanya ingin berkongsi rasa hati saya bersama rakan² yang sudi menyinggah blog ini. terima kasih kerana sudi menjengah ke sini ye...

semalam, hati berasa ingin memarahi mr. KAMU. dia telah lewat sampai ke tempat kami janji untuk berjumpa. aduh! saya tidak suka menunggu orang oke. take note bout that, sayang...

itulah bak kata orang. kalau dah sayang, buatlah kesalahan sebesar mana pun, pasti sejuk hati bila si dia memujuk. ihiksss, mr. KAMU memang amat pandai memujuk (mr. KAMU selalu bertanya bagaimana dia memujuk saya kerana dia berasa tiada membuat apa²). mr. KAMU memberi saya 2 jambangan bunga. rose merah lagi. amat chantek & so sweet.


jambangan pertama yang tidak berjaya memuaskan hati mr. KAMU



i like this!!!!

kenapa 2 jambangan yek? mr. KAMU sebenarnya amat tidak berpuashati dengan hasil jambangan yang pertama. oleh kerana itu, setelah membayar price selepas diskaun kerana tidak puas hati, mr. KAMU telah mencari di kedai lain & amat berpuas hati dengan hasilnya. taste mr. KAMU sama dengan taste sayalah. sayam mr. KAMU!


both roses berjaya mencairkan hati saya

sayang bangat sama mr. KAMU!!!

5 Comments:

sitekateki | dD said...

amboi dapat bunga rupanya...
patutla berbalas ngan cuppy...
romantic la tu...

♥♥relyza♥♥ said...

eeh
aku bg cuppies dulu baru dpt bunga tau
hehehe

♥ v 3 r m i L i 0 n ♥ said...

:)

nickmenza said...

hoho. cepat2 kawin

♥♥relyza♥♥ said...

nickmenza: tak boleh cpt2 kawen.kena ikut flowchart tau...hehe

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009