polkadots cuppies

afternoon all

ramainya yang tidak sihat sekarang. rakan² di pejabat pun ramai yang tidak beberapa sihat. batuk² & demam. amat kasihan. makan ubat & sila jaga kesihatan dengan lebih extra yer

sebelum bercerita dengan lebih lanjut, saya ingin menyatakan sesuatu. kepada manusia² yang berhati dengki & penuh iri hati, sila jangan menjenguk blog saya ini semata² untuk mendengkikan coretan saya. lawatan anda tidak dialukan. tiada perlu bersusah-payah meninggalkan catatan di shoutmix box saya. blog saya...suka hati saya untuk mencoret apa pun. saya tiada menyusahkan sesiapa.

FULLSTOP!!

ok, ok. kita tutup kisah tersebut. hari ini saya amat gembira. plan yang saya rancang 1 minggu yang lalu telah berjaya. amat berpuas hati. plan untuk mengejutkan mr. KAMU. sayang... love u so much!!!

ouh, terima kasih teramat sangat buat pn. Axa (pembuat cute & delicious cuppies), en. Man (delivery boy a.k.a supervisor yg sporting), MaDy (pemegang cuppies box while im driving) & pn. Huda (supportive sis). tanpa mereka² ini, kejutan saya buat mr. KAMU tidak akan berjaya.
minta pada mr. KAMU cuppies itu sebagai upah yer... ihiksss


bermotifkan polkadots

ouh ye, mr. KAMU amat berbunga² hatinya semalam & hari ini. saya amat gemar memberi kejutan begini. amat menyenangkan hati kerana berjaya membuat orang tersayang bahagia.


amat sayang untuk dimakan

hrmmmm....selepas ini kejutan apa yer????

4 Comments:

♥ v 3 r m i L i 0 n ♥ said...

x smpai ati nak makan! sebab cute sgt^^ cam nak tempah gak for zila n eddie :p

lance said...

Truly bahagia dgn u! It was a very pleasant surprise. Thanks, dearie! More surprises...? Hmm...

sitekateki | dD said...

x dapat ku nak merasa...
huhuhuhuh...

♥♥relyza♥♥ said...

vermilion: sis tempah laaa chedap tau!

lance: hehehe...u know me rite? ur welcome dear...

dD: olor...nnt aku tempah utk bwk blk kontan. pulun dlm kete oke?

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009