Preparation [part 1] :: list-to-do

hye semua

cuaca amat nyaman hari ini. tiada panas, tiada sejuk. sedang² sahaja. amat best. saya suka. alangkah bahagia jika cuaca sentiasa begini. mood pun stabil sahaja. benar bukan??

ouh...masa berasa amat pantas berlalu. sedar tak sedar, sudah hampir ke penghujung April. ouh no!! tinggal berapa minggu sahaja lagi kedatangan Jun. amat berdebar² okeh. saya berasa seolah² banyak perkara lagi yang tidak selesai. amat takut tidak memenuhi impian & perancangan...

ok ok. saya berasa, saya amat perlu menyenaraikan apakah perkara² yang perlu saya & mr. KAMU selesaikan untuk hari@Jun ini. saya juga berasa, amat tidak salah jika saya & mr. KAMU turut menyenaraikan perkara² yang perlu dilakukan untuk hari@Dec. benar tak?

setakat ini, apa yang saya fikirkan secara kasarnya, saya & mr. KAMU perlu selesaikan:

[1] persalinan untuk hari@Jun
[2] hantaran
[3] ring²
[4] jamuan makan² (disediakan oleh pihak saya)

hrm....apa lagi yer? ouh tidak....mr. KAMU, saya amat risaulah

5 Comments:

lance said...

Be patience, dearie. We'll get thru this together.

♥ v 3 r m i L i 0 n ♥ said...

aiseyh..tamm0 wisau2..cheer up..sl0w n stEady..juSt go wif the fl0w~ :D hey! am happy f0r yA!

♥♥relyza♥♥ said...

lance: yer..sy amat berSABAR skrg

sis: thx sis. sis dtg tau nnt

nickmenza said...

wo, dah nak btunang rupanya, congrats :)

♥♥relyza♥♥ said...

nickmenza: hehe thx bro. majlis nya nanti jgn tak datang yer

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009