EYA masuk OT

hye all

lately ni, cuaca amat tak menentu bukan? ada hari yg akan hujan sentiasa, ada hari yg panas di pagi hari then hujan di petang hari. ada pulak tu, bgn tido aje dah hujan, pastu panas. ada juga yg hujan dr pagi then amat gloomy sepanjang hari. seperti hari ini laaa. matahari amat penyegan untuk tunjukkan diri. ouh...amat rindu pd matahari...

cuaca yg gloomy ni amat memberi efek pd aku okeh. yup! amat sangat kerana emosi aku amat tidak menentu sekarang. hrmmmm sedih la. aku bertegang urat (urat ke??) dgn mr. KAMU. salah aku juga sebab tidak meluahkan sepenuhnya rasa hati & keserabutan fikiran aku pd mr. KAMU. mr. KAMU amat bersalah anggap dengan perubahan emosi & mood aku hari ini. im so sorry sayang...stop! stop! jgn bercerita perihal rumahtangga anda di sini. hehehe

ouh ye...kesedihan aku last week. more specific, last thursday. EYA terpaksa mendapatkan rawatan. emergency treatment tau. amat sedih! teramat sedih! EYA 'sakit' masa kat Uptown Damansara. temp. tinggi gila & at same time aircond not functioning. OMG! baru aku teringat yg aku dah lama tak cek air EYA. im so sorry EYA, very² sorry.


kesan minyak & air radiator EYA yg bocor

nasib baik aku bersama mr. KAMU masa tu. tiada la berasa amat gelabah & risau kerana mr. KAMU uruskan segala sehingga EYA selamat tiba ke OT di Batu Caves. ouh ya...aku amat recommend OT di Batu Caves ini. OT ini amat cermat & teliti membuat kerja² penyembuhan EYA. EYA amat sihat setelah dirawat. i luv EYA!!! sila hubungi saya jika ingin mendapatkan rawatan di OT Batu Caves ini. ahaksss


nampak menitik air radiator & minyak EYA



EYA dah tak berdaya nak bergerak sendiri

EYA dah sihat kembali. total semua rawatan termasuk towing RM750. amacam rakan², agak murah bukan???

2 Comments:

sitekateki | dD said...

cian dia...
next time selalu la check beb...
sib baik x teruk sangat...
x teruk pun melayang rm800 kan...
ekekekeke

♥♥relyza♥♥ said...

amat melayang duet² ku itu oke...
dugaan sungguh!!!

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009