pinky curtain

hai everyone..
apa khabar? hihihi sudah tido yer? takpe2. nanti bila dah bangun tido, jgn lupa baca entry ni yek...


pink + a bit dots + buttons = chantek!!

cuba lihat langsir baru itu. amat chomey + chantek kan? yeah... aku amat suka pink dan dots2. ada plak big button utk hang curtain tu. cute!!

ouh yerp! i know, i know. my new curtains ni bukan kategori polkadots. but, aku still suka sbb it's look very nice. especially bila malam. sooooooo chantek!!

sangat senang hati bila menonton TV

aku amat senang hati bila Mak & Ayah sangat suka curtain ini. hehehe... nanti kami nak buat untuk rumah Kuantan. pasti cantik & ceria rumah sana nanti. langsir raya untuk tahun ini
best! best! best!

2 Comments:

♫♪ M a S s ♪♫ said...

oooo tu la rupanya curtain ko..

aku dah buat dua tahun beraya kaler pink, macamana tu ? tahun ni nak pink jugak ke macamana, kekekeke

♥♥relyza♥♥ said...

haa itu la rupa langsir aku...
dis year buat arr baby blue plak...
sooooo cute!

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009