her name is Hagumi

Hagumi ooo Hagumi

pelik ke? hehehe jangan laaa kepelikan. itulah nama pinky lappy aku. HAGUMI. Julia yg berikan nama itu. amat cute bukan?


inilah rupa anime Hagumi



my new baby. her name is HAGUMI

semenjak ada HAGUMI, dengan penuh bersenang-lenang aku berOnLine. ouh ya..case utk HAGUMI juga aku dah beli. seluruh Lowyatt aku pusing mencari sehingga jumpa yg ini.


HAGUMI's case

harga pun boleh tahan sebab SA tu bagi diskaun. amat puas hati bila dapat apa yg aku inginkan. tapi ada satu lg tak cukup. aku nak beli cover HAGUMI. cam selimut HAGUMI la. before aku simpan dalam case dia tu.ihiksss....

11 Comments:

J u l i a 。.゜✿ said...

pernah tengok laptop ju ? =) sangat meriah dengan toppings. habis semua ju tampal. frust sebab tak dapat laptop warna pink.

tahniah sebab dah ada hagumi-chan. =D jaga baik2. nanti ju curi sorok kat rumah. lalala.

*teringin nak acer yang kecik tu sebab pink!*

honey said...

anor hagumi...

cute nye lappy dia.. beg tu yg best tu... pinkynye.. hehhe... anor.. esok gaji... esok gaji.. jumpe kan? hahahahah.. main2 ja.. muah2

♥♥relyza♥♥ said...

Julia: yup! lappy ju amat meriah. anor ada gak sticker keibod tu.tak sampe hati nak letak kat hagumi. maybe letak kan Evo kot....lappy lama yg masih merajuk. acer? amik laaa tp ia pakai intel atom kan?

honey: anor bukan gaji esok la sayang...anor swasta bukan gomen. hehehe

♥♥relyza♥♥ said...
This comment has been removed by the author.
✿ Rara ✿ said...

hikhik =D jenama apa tu ? macam dell . tapi tak jelas . inspiron ke ? :D apa model ?

♥♥relyza♥♥ said...

yup mmg dell...aah laa baru perasan tak clear. dell studio...

✿ Rara ✿ said...

HAGUMI ? macam nama HAGEMARU . hikhik ! =P

♫♪ M a S s ♪♫ said...

eceh, hagumi ! hagum hagum..

omg ! aku terlupa nak tengok honey & clover niiiii... siap download ok 1st season ! nak tengok asyik terlepas je, hah amek terus download.. yang beriya tengok bkn aku, shazwan ! kahkahkahkah

♥♥relyza♥♥ said...

rara: hagemaru?? cam nama laki² je. tammo arrrr

mass: ko download katne? nak juga. burnkan utk aku buley??? hehehe... shazwan pun layan ke? bagus laa korang berdua neh. hehehe hrp hubby aku nnt blh layan menda² gini. ahaksss

syaQ tOwr® said...

sumpah aku makan ati tgok laptop tuh..
beli lar satu untuk aku...
hehe...

annor da pinky gurl..
mmbuatkan kelembutanmu terserlah jua..

peace no war..

x))

♥♥relyza♥♥ said...

eceh syaQ..puji² aku neh ada makna ke???
ko nak ke??? meh arr...duet 5k ko ada lg kan..ko nak kaler ape???

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009