hati amat gembira

hye all....
sowi lama tak "hapdet" blog. eeh...tidak lama sgt-kan tak ber"hapdet"? takpe2. selepas ini, pasti everyday ber"hapdet"...

sebab tiap2 hari ber"hapdet"????

lappy pinky yg aku nak tu dah ada!! yea yea...hati amat senang & gembira...

dalam aku gembira, aku sedey juga sebab lappy Evo tu majuk panjang. susah betul nak pujuk. aku ingat, nak anto Evo masuk OT okie tak? nanti boleh la Evo berkawan ngan lappy pinky itu...

ouh....aku tgh memikirkan nama lappy pinky. kali ni, mintak tlg dr rakan2. aci tak???

2 Comments:

J u l i a 。.゜✿ said...

letak la nama Hagumi ka... =D

lappy pink ? yang kecik tu ke ? acer tu ke ?
hari tu ju nak beli tau acer yang kecik tu. macam best je bila tengok. tapi bila ju test..yaAllah..tak puasnya nak taip2. sebab so tiny.
cepatlahhhhhhh amik gambar lappy pink ! nak tengokkkkkkk

♥♥relyza♥♥ said...

Hagumi?? hrmmm cam menarik nama itu...
nope2.not acer cayunk. anor beli dell studio 14. so cute!
yup2...nnt upload picca. bband lately ni slow nak mampus. geram sungguh

¤¤ memoir of ReLyZa ¤¤ © 2009